Kantoor huren in een full service kantoorgebouw, wat zijn de voordelen?

Een kantoorruimte huren in een full service kantoorgebouw is razend populair. Maar wat zijn eigenlijk de voordelen van het huren van een kantoor in een verzamelgebouw? In dit artikel geven wij u iets meer informatie over wat u kunt verwachten.

Wat is een full service kantoorgebouw?

Een full service kantoor huren, het klinkt al aantrekkelijk zonder precies te weten wat het inhoudt. Tegenwoordig werken we het liefste vanuit flexibele werkplekken en op de werktijden die we zelf bepalen. Stelt u zich eens voor dat u bij binnenkomst uw pakketjes kunt ophalen bij de bemande receptie, u een kop koffie uit het koffiezetapparaat mee kunt nemen en dat u in een volledig uitgeruste kantoorruimte binnen komt en het enige wat u hoeft te doen is uw laptop aan te zetten. In een full service kantoorgebouw worden zaken uit handen genomen en daardoor heeft u meer tijd over voor uw bedrijfsvoering.

Wat zijn de gemeenschappelijke voorzieningen in een full service kantoorgebouw?

Wanneer u een kantoorruimte huurt in een full service kantoorgebouw zijn er veel dingen voor u geregeld. Denk bijvoorbeeld aan de aansluiting van het internet, de aansluiting van de telefoonverbinding, de catering, extra vergaderruimtes, de schoonmaak en indien er een storing of iets dergelijks is dan hoeft u alleen maar contact op te nemen met de beheerder van het gebouw en deze regelt alles voor u. Aan de bemande receptie kunt u ook vragen of dat zij uw agenda bij willen houden, afspraken willen plannen of zelfs een taxi voor u willen bestellen. Dit scheelt u als ondernemer erg veel tijd waardoor u zich kunt focussen op uw core business. Uiteraard verschilt het per kantoorverzamelgebouw welke voorzieningen er aanwezig zijn.

Is het voordelig om in een full service kantoorgebouw ruimte te huren?

Het huren van een kantoorruimte in een full service gebouw heeft veel voordelen.  U hoeft zich namelijk niet druk te maken over de voorzieningen binnen het kantoorpand. De inhoudsbepaling van een full service kantoorgebouw is niet altijd even duidelijk gedefinieerd. Hierdoor is het aan te raden om de daadwerkelijke huurvoorwaarden goed door te nemen voordat u de huurovereenkomst ondertekent. De huurprijzen van een kantoorruimte in een full service kantoorgebouw zijn echter in veel gevallen wel hoger dan de huurprijzen bij normale kantoorruimtes, maar hier krijgt u dan ook veel voor terug.

Heeft u nog vragen over het huren van een ruimte in een full service kantoorgebouw? Of wilt u wellicht een ruimte gaan huren in een full service kantoorgebouw?

Neem dan snel contact met ons op. Wij kunnen u op professionele wijze helpen zoeken naar de perfecte kantoorruimte voor u en uw bedrijf! T:   085-0201028 @: info@onlinebedrijfsmakelaar.nl

Download het gratis handboek over de artikelen in een huurovereenkomst

Waar mogen wij het handboek naar toe mailen?

Meer interessante artikelen voor jou

Voorkom dat u tekent voor iets dat u niet weet!

Waar mogen wij het handboek naar toe mailen?