Bedrijfswoning verkopen op Funda in Business
Wilt u een bedrijfswoning verkopen, dan geven wij u daarom de vrijheid om zelf de bezichtigingen te verzorgen. Zo bepaalt u zelf met wie u zakendoet. Wij zorgen ervoor dat alles vlekkeloos verloopt en kunnen u waar nodig ondersteunen en begeleiden.
- Verzorg zelf de bezichtigingen met potentiële kopers in uw bedrijfswoning.
- Persoonlijke begeleiding van onze ervaren NVM- Bedrijfsmakelaars.
- Alle grote aanbodsites, inclusief Funda in Busines, en koppeling in onze database.
- Heldere tarieven van € 575,- of € 1.250,- excl. BTW, afhankelijk van uw wensen.
Professionele begeleiding
Onze NVM-bedrijfsmakelaars en adviseurs staan dagelijks voor u klaar en zorgen ervoor dat alles goed geregeld wordt.
Altijd op de hoogte
Zodra er nieuws is ontvangt u dat direct. Zo weet u altijd wat er speelt en kunt u snel actie ondernemen.
Bespaar duizenden euro's
Geen courtage tussen 1,5% en 1,8% over de verkoopprijs, maar scherpe eenmalige tarieven. Zo bespaart u al snel duizenden euro's.
KIES ZELF DE AANPAK DIE HET BESTE BIJ U PAST
Soepel en zonder gedoe uw bedrijfswoning verkopen
Wij hebben een unieke, effectieve manier ontwikkeld voor het verkopen van bedrijfswoningen waarbij u zelf de bezichtigingen verzorgt. U weet immers alles van uw bedrijfswoning. Wij zijn er om u te ondersteunen, en dat kan op twee manieren.
Ons uitgebreide dienstenpakket is perfect voor de vastgoedeigenaar die zelf de bezichtigingen verzorgt, maar de rest graag aan professionals overlaat. Met onze jarenlange ervaring zorgen we voor optimale ondersteuning en het beste resultaat.
Voor de vastgoedbelegger met veel ervaring en een grote portefeuille, is ons marketing pakket de beste keuze. We zorgen ervoor dat uw pand optimaal zichtbaar is via Funda in Business en andere grote aanbodsites, en dat alle reacties direct worden doorgestuurd.
DE ZEKERHEID VAN EEN NVM- BEDRIJFSMAKELAAR
Alles om zorgeloos uw bedrijfswoning te verkopen
“Als Online Bedrijfsmakelaar zetten jullie mijn bedrijfswoning toch alleen maar op het internet?” Dat is wat veel mensen over ons denken, maar niets is minder waar. Als één van de grootste NVM – Bedrijfsmakelaars van Nederland kunt u van ons de kwaliteit en begeleiding verwachten die u van een bedrijfsmakelaar mag verwachten.
OVER ONS
"Wij zijn actief door heel Nederland, maar hebben overal kennis van de lokale markt"
Rob Lommers
Oprichter & NVM- Bedrijfsmakelaar
Wij werken niet regionaal, maar landelijk. Onze kennis van de landelijke vastgoedmarkt hebben wij te danken aan de groei die wij de afgelopen jaren hebben doorgemaakt. Hierdoor beschikken wij inmiddels over het grootste aanbod bedrijfsvastgoed van Nederland.
Daarnaast hebben wij toegang tot de grote NVM – database waarin alle bedrijfsmakelaars hun transacties vastleggen. Zo kunnen wij vanuit ons hoofdkantoor nauwkeurige berekeningen maken door het hele land.
MAXIMALE ONLINE VINDBAARHEID
Alle grote aanbodsites en een koppeling in onze database
Vroeger waren een advertentie in de lokale krant en een bord in de tuin genoeg. Vandaag de dag begint iedere zoektocht online, ook die naar een nieuw bedrijfspand.
Wij zorgen voor een uitgebreide advertentie op alle grote aanbodsites, inclusief Funda in Business, en koppeling in onze zoekersdatabase met meer dan 5.000 zoekers. Zo bereiken wij gegarandeerd uw volledige doelgroep.
BESPAAR DUIZENDEN EURO’S AAN COURTAGE
Wat kost het verkopen van een bedrijfswoning?
De kosten voor het verkopen van uw bedrijfswoning zijn afhankelijk van het dienstenpakket dat u kiest. Voor het uitgebreide dienstenpakket bedragen de kosten € 1.250,- excl. BTW en voor het online marketingpakket € 575,- excl. BTW.
Alles-in-1 tarief
Bij ons weet u altijd vooraf precies wat de kosten zijn. Ook van eventuele extra promotiemogelijkheden in de toekomst.
Geen verborgen kosten
Geen kleine lettertjes. U ontvangt vooraf een duidelijke offerte met een transparant kostenoverzicht.
Geen courtages achteraf
In tegenstelling tot andere makelaars werken wij niet met courtages als percentage van de verkoopopbrengst.
ONZE KLANTEN AAN HET WOORD
Meer dan 6.000 eigenaren gingen u voor
De Online Bedrijfsmakelaar scoort op Funda in Business gemiddeld een 9,0 én zelfs een 9,3 op prijs- kwaliteitverhouding.
Mevr. van Bakel
Altas 11, Amersfoort
“Prettig contact en altijd goed geholpen. Van begin tot einde goede begeleiding en ondersteuning gehad tijdens de verkoop van onze panden.”
Mevr. van Loon
Meent 50, Leerdam
“Wat een fijn bedrijf. Goed informatiepakket, afspraken snel gemaakt en goed nagekomen, telefonisch prima bereikbaar. Pand snel op Funda en snel verkocht.”
Mevr. Janssen
Van Woustraat 79, Amsterdam
“Leads werden snel opgevolgd en verliep uitstekend. Flexibele opstelling en de brochure werd moeiteloos heen en weer gestuurd net zolang tot het goed was. Netjes en volgens afspraak.”
HET GROOTSTE AANBOD OP FUNDA IN BUSINESS
Wij verkopen bedrijfswoningen door heel Nederland
Sinds onze oprichting in 2014 zijn we uitgegroeid tot de bedrijfsmakelaar met het grootste aanbod op Funda in Business. En dan niet alleen in een bepaalde regio, maar door heel Nederland. Het ultieme bewijs dat onze aanpak werkt door het hele land.
STAAT UW VRAAG ER NIET TUSSEN? NEEM DAN CONTACT MET ONS OP.
Veelgestelde vragen over het verkopen van een bedrijfswoning
Uw bedrijfswoning verkopen aan een vastgoedbelegger met een huurder erin is geen enkel probleem. Koop breekt immers geen huur. De lopende huurovereenkomst van de huurder heeft echter wel invloed op de verkoop en de koopsom.
De belegger die uw bedrijfswoning met bedrijfspand koopt kan namelijk niet onder de huidige huurovereenkomst uit. Hij neemt dus alle rechten en plichten over van de verkoper. Daarom is het dus belangrijk dat de huurovereenkomst goed is opgesteld, de huurprijs marktconform is en dat de belegger vertrouwen heeft in de huidige huurder. Als de vastgoedbelegger namelijk weinig vertrouwen heeft zal hij het risico hoger inschatten waardoor hij bereidt is om een lagere prijs te betalen voor uw bedrijfspand met woning.
Sinds onze oprichting in 2014 zijn wij vrij snel uitgegroeid tot de grootste bedrijfsmakelaar van Nederland. Hierdoor krijgen wij dagelijks honderden reacties op ons actuele aanbod. Deze zoekvragen van huurders, kopers en vastgoedbeleggers verwerken wij in onze zoekersdatabase.
Deze zoekersdatabase koppelt dagelijks zoekvragen aan panden uit onze portefeuille. Inmiddels zitten er meer dan 6.000 actuele zoekers in het bestand, waarvan een groot deel bestaat uit vastgoedbeleggers. Zij worden graag zo snel mogelijk op de hoogte gebracht als wij nieuwe objecten in ons aanbod krijgen die voldoen aan hun wensen.
In principe niets. De meeste kosten aan de notaris worden namelijk betaald door de koper. Het betekent echter niet dat de verkoper helemaal niets verschuldigd is aan de notaris. De koper betaalt namelijk de kosten om eigenaar te kunnen worden van het pand, zoals het inschrijven van de koopovereenkomst in het Kadaster.
Als verkoper kan het zijn dat u moet betalen voor de kosten die de notaris maakt voor het uitschrijven van de hypotheek uit het Kadaster (doorhalen/royeren), maar deze kosten liggen uiteraard wel een stuk lager dan die voor de koper.
Ja, vanuit onze bracheorganisatie hebben wij een standaard vragenlijst voor de verkoop van bedrijfsvastgoed. Deze vragenlijst krijgt u bij aanvang van de verkoop en zouden wij graag ingevuld retour willen ontvangen.
In deze vragenlijst kunt u heel veel informatie vastleggen zoals bijvoorbeeld asbest, OZB betalingen en gebreken. De vragenlijst wordt bij een uiteindelijk verkoop ook gedeeld met de koper zodat u altijd voldoet aan uw meldingsverplichting als verkoper.