Opslagruimte verhuren
Wij zijn een NVM – Bedrijfsmakelaar die het net even iets anders aanpakt.
- Verzorg zelf de rondleidingen met potentiële huurders in uw opslagruimte
- Persoonlijke begeleiding door onze NVM - Bedrijfsmakelaars
- Vaste lage tarieven waardoor u duizenden euro’s kunt besparen
De moderne manier om uw opslagruimte te verhuren; altijd op de hoogte, korte lijntjes, snelle communicatie en heldere afspraken.
Actief betrokken als eigenaar
U doet zelf de bezichtigingen en kiest zo uw nieuwe huurder of koper. Wij begeleiden u op alle punten waar u behoefte aan heeft.
Persoonlijke begeleiding
Onze NVM-bedrijfsmakelaars en adviseurs staan dagelijks voor u klaar en zorgen ervoor dat alles goed geregeld wordt.
Maximale online vindbaarheid
Iedere zoektocht begint tegenwoordig online daarom plaatsen wij uw pand op alle grote aanbodsites zoals Funda in Business.
Eén vaste, eerlijke prijs
Hoe groot uw pand ook is en wat deze ook waard is: wij werken altijd met één vaste prijs. Zo staat u nooit voor verrassingen
Opslagruimte verhuren samen met de Online Bedrijfsmakelaar
Uw opslagruimte verhuren via de Online Bedrijfsmakelaar maakt het verhuurproces minder ingewikkeld. U kunt namelijk altijd rekenen op de jarenlange ervaring, expertise en kennis van onze NVM bedrijfsmakelaars en vastgoedadviseurs. Zo weet u zeker dat alles goed verloopt: van het presenteren van uw opslagruimte op de best mogelijke manier tot het ondertekenen van een juridisch correcte huurovereenkomst.
U wilt uw opslagruimte verhuren? Dan hoeft eigenlijk alleen maar de bezichtigingen met potentiële huurders zelf te doen. Wij zijn namelijk van mening dat u zelf hiervoor de aangewezen persoon bent. U weet immers alles van uw eigen opslagruimte én maakt zo als eerste kennis met de kandidaten. Wel zo fijn, u gaat immers een huurovereenkomst met ze aan. Benieuwd naar hoe wij dat doen?
Van marketing tot ondertekening
Om uw opslagruimte te verhuren moeten er allereerst potentiële huurders aangetrokken worden. Om dit voor elkaar te krijgen, plaatsen wij een uitgebreide verkoopadvertentie op websites als Funda in Business, Bedrijfspand.com en iLocate. Hiernaast maken wij een connectie met onze zoekersdatabase. Al deze platformen bij elkaar opgeteld trekken maandelijks meer dan 1,5 miljoen bezoekers. De kans dat uw opslagruimte binnen een redelijke termijn aan een betrouwbare huurder wordt verhuurd is hierdoor groter.
Onze ondersteuning bij uw opslagruimte verhuren stopt niet bij de marketing. Als potentiële kandidaten zich aanbieden, dan laten wij de bezichtiging graag aan u over. U weet namelijk het meeste over uw pand en kunt het pand op de meest enthousiaste manier verkopen. Dit zorgt er ook voor dat u de huurder niet pas ontmoet tijdens het ondertekenen van de huurovereenkomst. Geen zorgen, want het screenen van de huurder en het opstellen van het huurcontract nemen onze vastgoedadviseurs wel uit handen. Zo zorgen wij samen voor een soepel verloop van het verhuurproces.
Bent u een ervaren belegger en doet u liever het overgrote gedeelte zelf?
Kies dan voor ons Online Marketingpakket. Hierbij zorgen wij voor een uitgebreide advertentie op alle grote aanbodsites én een koppeling in onze zoekersdatabase.
Het overige werk doet u zelf. Uiteraard staat ons team dagelijks klaar om u te adviseren en te begeleiden mocht u daar behoefte aan hebben.
Al 3.500+ vastgoedeigenaren gingen u al voor!
De Online Bedrijfsmakelaar scoort op Funda in Business gemiddeld een 9,0 én zelfs een 9,3 op prijs- kwaliteitverhouding.
Dhr. Bogers
Bosweg 16, Putte
“Een uitstekende oplossing om een pand te verhuren. De volgende keer komen we zeker weer terug bij de Online Bedrijfsmakelaar. “
Dhr. van den Broek
Crommelinbaan 61 E, Cruquius
“Bij vragen was er snel antwoord en er werd goed doorgepakt bij het opstellen van het huurcontract en het opleveringsrapport.”
Dhr. Sellenraad
Nijverheidstraat 4, Maassluis
“Zeer betrouwbare partner. Komen hun afspraken na en zijn goed bereikbaar en bereid extra advies te geven indien gevraagd.”
Altijd een vast transparant tarief
De courtage die u aan de verhuurmakelaar betaald kan hoog oplopen. Gemiddeld betalen verhuurders zo’n 16% van de jaarhuur aan courtage. Hiernaast brengen traditionele verhuurmakelaars vaak opstartkosten in rekening. Bij de Online Bedrijfsmakelaar doen wij het anders wanneer we spreken over uw opslagruimte verhuren.
De kosten die u voor onze dienstverlening, betreffende uw opslagruimte verhuren, betaald worden vooraf duidelijk gemaakt. Wij werken met duidelijke pakketprijzen, waardoor u zelf invloed heeft op de hoogte van de makelaarskosten. Heeft u ondersteuning van A tot Z nodig, dan kunt u dagelijks rekenen op ons team aan NVM bedrijfsmakelaars en vastgoedadviseurs. Het is echter ook mogelijk om ons alleen in te schakelen op de momenten dat u hulp nodig heeft. Zo houdt u de touwtjes in handen, terwijl wij ervoor zorgen dat alles goed verloopt.
Veelgestelde vragen over het verhuren van een opslagruimte
Als u een nieuwe huurder heeft gevonden voor uw opslagruimte is het belangrijk dat u een goed huurcontract opstelt. Voor het verhuren van een opslagruimte moet u de huurovereenkomst voor overige bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW gebruiken.
Dit komt door het feit dat in de Nederlandse Wetgeving een opslagruimte niet wordt aangemerkt als een publiek toegankelijke bedrijfsruimte. Met andere woorden er worden geen spullen verkocht aan particulieren die zonder afspraak langs kunnen komen zoals bij bijvoorbeeld een winkel wel het geval is.
Als u besluit om uw opslagruimte te verhuren samen met de Online Bedrijfsmakelaar zorgen wij ervoor dat alle gemaakte afspraken met uw huurder goed worden verwerkt in een huurovereenkomst voor overige bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW. Mocht u echter zelf een huurder hebben gevonden en zelf een huurcontract willen opstellen dan kunt u online eenvoudig een blanco contract downloaden. Om het invullen wat makkelijker te maken hebben wij een gratis handboek geschreven waarin wij alle artikelen hebben uitgelegd. Deze is gratis te downloaden via deze pagina.
Absoluut. Als grootste NVM – Bedrijfsmakelaar op Funda in Business werken wij door heel Nederland. Zodoende hebben wij gegarandeerd ook bij u in de regio vastgoed verhuurd of verkocht. Het is echter niet zo dat wij dagelijks bij u in de regio te vinden zijn. Daarom gebruiken wij altijd de NVM database om onze waarde berekeningen en marktinformatie zo actueel mogelijk te houden. In de NVM database verwerken namelijk alle bedrijfsmakelaars van Nederland hun transacties. Zodoende hebben wij altijd de meest actuele marktinformatie beschikbaar om een goed advies te geven.
Als vastgoedeigenaar kunt u niet zonder een bedrijfsmakelaar uw opslagruimte verhuren op Funda in Business. Dit platform is namelijk van de NVM en daarom niet toegankelijk voor zelfstandige vastgoedeigenaren.
De Online Bedrijfsmakelaar biedt de oplossing. Met onze aanpak kunt u zelf uw opslagruimte aanmelden op Funda in Business voor een éénmalig laag tarief. Aan u de keus om te bepalen of u ook nog extra begeleiding wilt van ons team op de aspecten waar u behoefte aan heeft.
Jazeker kan dat. In dat geval beginnen wij met een verhuurpakket. Wordt het pand uiteindelijk verkocht, dan brengen wij een restantbedrag in rekening van € 200,- excl. BTW. Als u het pand verhuurd dan brengen wij uiteraard geen restantbetaling in rekening.
In onze dienstenpakketten zit een jaarplaatsing op alle verschillende aanbodsites. Uw pand staat dus 12 maanden online. Mocht uw pand na een jaar nog niet verhuurd of verkocht zijn en u wilt graag uw advertentie verlengen dan is dat uiteraard mogelijk. De verlengingskosten bedragen hiervoor € 240,- excl. BTW voor een verlenging van 12 maanden.
Op basis van de statistieken vanuit Funda Business kunnen wij de advertentie optimaliseren. Als wij bijvoorbeeld zien dat de advertentie veel gevonden wordt, maar weinig mensen klikken op de advertentie voor meer informatie dan weten wij dat er iets moet gebeuren. Misschien is de hoofdfoto niet goed of is de vraagprijs te hoog?
Dagelijks zijn onze vastgoedadviseurs en NVM bedrijfsmakelaars bezig met het optimaliseren van onze advertenties. Op deze manier zorgen wij ervoor dat u gegarandeerd uw doelgroep bereikt en maximaal profiteert van het bereik van Funda in Business.
Dat is eigenlijk heel logisch. Bij traditionele bedrijfsmakelaars is de courtage een percentage van de huurprijs of de koopsom. Daar doen we niet aan. Wij rekenen een vast, betaalbaar bedrag ongeacht de waarde van uw bedrijfspand.
In onze optiek is het vreemd dat de vergoeding van een bedrijfsmakelaar wordt gebaseerd op de waarde van uw bedrijfspand en niet op de toegevoegde waarde die hij levert. Het komt vaak voor dat u meer moet betalen voor een A1 locatie dan voor een C locatie. Terwijl de dienstverlening hetzelfde blijft én over het algemeen een A1 locatie makkelijker te verhuren is.
Daarnaast kunnen wij de kosten laag houden door onder andere;
- U krijgt zelf een actieve rol. Doordat wij niet de bezichtigingen uitvoeren besparen wij veel tijd die wij daarom ook niet in rekening hoeven te brengen.
- Wij houden de bedrijfskosten zo laag mogelijk. Wij hebben geen dure kantoren op toplocaties, maar één hoofdkantoor in Eersel. Daarnaast hebben we zoveel mogelijk processen geautomatiseerd. Hierdoor houden we alles inzichtelijk én kunnen wij onze kosten laag houden.
Benieuwd naar onze tarieven? Lees hier hoe het werkt