Opslagruimte verhuren op Funda in Business

Waarom moet het vinden van een nieuwe huurder voor uw opslagruimte toch zo complex en duur zijn? Dat vonden wij ook! Daarom doen wij het anders. Efficiënter, transparanter en een stuk betaalbaarder. 

4.8/5

Klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9.0 op Funda in Business

Professionele begeleiding

Onze NVM-bedrijfsmakelaars en adviseurs staan dagelijks voor u klaar en zorgen ervoor dat alles goed geregeld wordt.

Altijd op de hoogte

Zodra er nieuws is ontvangt u dat direct. Zo weet u altijd wat er speelt en kunt u snel actie ondernemen.

Bespaar duizenden euro's

Hoe groot uw pand ook is en wat deze ook waard is; wij werken altijd met vaste tarieven vanaf € 575,- excl. BTW.

ONZE DIENSTENPAKKETTEN

Soepel en zonder gedoe uw opslagruimte verhuren

Een opslagruimte verhuren hoeft niet ingewikkeld te zijn of lang te duren. Wij hebben een unieke, effectieve manier ontwikkeld voor het verhuren van opslagruimtes waarbij u zelf de bezichtigingen verzorgt. U weet immers alles van uw opslagruimte. Welke taken u verder zelf uitvoert, bepaalt u aan de hand van onze dienstenpakketten.

Ons uitgebreide dienstenpakket  is ideaal voor de vastgoedeigenaar die graag zelf de bezichtigingen doet, maar de rest met een gerust hart aan professionals overlaat. Met onze jarenlange ervaring zorgen we voor optimale ondersteuning en het beste resultaat.

Voor de vastgoedbelegger met veel ervaring en een omvangrijke portefeuille, is ons marketing pakket een schot in de roos. Wij zorgen dat uw pand online vindbaar is via Funda in Business en andere sites, en dat alle reacties rechtstreeks in uw inbox komen.

DE ZEKERHEID VAN EEN NVM- BEDRIJFSMAKELAAR

Alles om uw opslagruimte zorgeloos te verhuren

“Als Online Bedrijfsmakelaar zetten jullie mijn pand toch alleen maar op het internet?” Dat is wat veel mensen over ons denken, maar niets is minder waar. Als één van de grootste NVM – Bedrijfsmakelaars van Nederland kunt u van ons de kwaliteit en begeleiding verwachten die u van een bedrijfsmakelaar mag verwachten. Het enige wat ons onderscheidt van andere bedrijfsmakelaars is de actieve rol van de vastgoedeigenaar en het transparante tarief.

24/7 OP DE HOOGTE VAN DE LAATSTE ONTWIKKELINGEN

"Wij laten de eigenaar niet langer aan de zijlijn wachten"

Jochem Kwinten

Oprichter & NVM- Bedrijfsmakelaar

Wij vinden het belangrijk dat u als vastgoedeigenaar op de hoogte bent van wat er speelt. Daarom zijn onze systemen zo ontworpen dat u direct een bericht ontvangt bij elke nieuwe reactie, het downloaden van een brochure, of een bezichtigingsaanvraag.  Zo staat u nooit meer aan de zijlijn te wachten.

MAXIMALE ONLINE VINDBAARHEID

Bereik alle ondernemers in de buurt én ver daarbuiten

Vroeger waren een advertentie in de lokale krant en een bord in de tuin genoeg. Vandaag de dag begint iedere zoektocht online, ook die naar een nieuw kantoorpand.

Wij zorgen voor een uitgebreide advertentie op alle grote aanbodsites, inclusief Funda in Business, en koppeling in onze zoekersdatabase met meer dan 5.000 zoekers. Zo bereiken wij gegarandeerd uw volledige doelgroep.

Funda voor bedrijven pand aanmelden online

MEER DAN 6.000 VASTGOEDEIGENAREN GINGEN U AL VOOR

Onze opdrachtgevers aan het woord

De Online Bedrijfsmakelaar scoort op Funda in Business gemiddeld een 9,0 én zelfs een 9,3 op prijs- kwaliteitverhouding.

4.8/5

Dhr. Bogers

Bosweg 16, Putte

“Een uitstekende oplossing om een pand te verhuren. De volgende keer komen we zeker weer terug bij de Online Bedrijfsmakelaar. “

5/5

Dhr. van den Broek

Crommelinbaan 61 E, Cruquius

“Bij vragen was er snel antwoord en er werd goed doorgepakt bij het opstellen van het huurcontract en het opleveringsrapport.”

5/5

Dhr. Sellenraad

Nijverheidstraat 4, Maassluis

“Zeer betrouwbare partner. Komen hun afspraken na en zijn goed bereikbaar en bereid extra advies te geven indien gevraagd.”

HET GROOTSTE AANBOD VAN NEDERLAND

Een bewezen concept door heel Nederland

Sinds onze oprichting in 2014 zijn we uitgegroeid tot de bedrijfsmakelaar met het grootste aanbod op Funda in Business. En dan niet alleen in een bepaalde regio, maar door heel Nederland. Het ultieme bewijs dat onze aanpak werkt door het hele land.

STAAT UW VRAAG ER NIET TUSSEN? NEEM DAN CONTACT MET ONS OP.

Veelgestelde vragen over het verhuren van opslagruimte

Als u een nieuwe huurder heeft gevonden voor uw opslagruimte is het belangrijk dat u een goed huurcontract opstelt. Voor het verhuren van een opslagruimte moet u de huurovereenkomst voor overige bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW gebruiken.

Dit komt door het feit dat in de Nederlandse Wetgeving een opslagruimte niet wordt aangemerkt als een publiek toegankelijke bedrijfsruimte. Met andere woorden er worden geen spullen verkocht aan particulieren die zonder afspraak langs kunnen komen zoals bij bijvoorbeeld een winkel wel het geval is.

Als u besluit om uw opslagruimte te verhuren samen met de Online Bedrijfsmakelaar zorgen wij ervoor dat alle gemaakte afspraken met uw huurder goed worden verwerkt in een huurovereenkomst voor overige bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW. Mocht u echter zelf een huurder hebben gevonden en zelf een huurcontract willen opstellen dan kunt u online eenvoudig een blanco contract downloaden. Om het invullen wat makkelijker te maken hebben wij een gratis handboek geschreven waarin wij alle artikelen hebben uitgelegd. Deze is gratis te downloaden via deze pagina.

Absoluut. Als grootste NVM – Bedrijfsmakelaar op Funda in Business werken wij door heel Nederland. Zodoende hebben wij gegarandeerd ook bij u in de regio vastgoed verhuurd of verkocht. Het is echter niet zo dat wij dagelijks bij u in de regio te vinden zijn. Daarom gebruiken wij altijd de NVM database om onze waarde berekeningen en marktinformatie zo actueel mogelijk te houden. In de NVM database verwerken namelijk alle bedrijfsmakelaars van Nederland hun transacties. Zodoende hebben wij altijd de meest actuele marktinformatie beschikbaar om een goed advies te geven.

Als vastgoedeigenaar kunt u niet zonder een bedrijfsmakelaar uw opslagruimte verhuren op Funda in Business. Dit platform is namelijk van de NVM en daarom niet toegankelijk voor zelfstandige vastgoedeigenaren.

De Online Bedrijfsmakelaar biedt de oplossing. Met onze aanpak kunt u zelf uw opslagruimte aanmelden op Funda in Business voor een éénmalig laag tarief. Aan u de keus om te bepalen of u ook nog extra begeleiding wilt van ons team op de aspecten waar u behoefte aan heeft. 

In onze dienstenpakketten zit een jaarplaatsing op alle verschillende aanbodsites. Uw pand staat dus 12 maanden online. Mocht uw pand na een jaar nog niet verhuurd of verkocht zijn en u wilt graag uw advertentie verlengen dan is dat uiteraard mogelijk. De verlengingskosten bedragen hiervoor € 240,- excl. BTW voor een verlenging van 12 maanden.

Op basis van de statistieken vanuit Funda Business kunnen wij de advertentie optimaliseren. Als wij bijvoorbeeld zien dat de advertentie veel gevonden wordt, maar weinig mensen klikken op de advertentie voor meer informatie dan weten wij dat er iets moet gebeuren. Misschien is de hoofdfoto niet goed of is de vraagprijs te hoog?

Dagelijks zijn onze vastgoedadviseurs en NVM bedrijfsmakelaars bezig met het optimaliseren van onze advertenties. Op deze manier zorgen wij ervoor dat u gegarandeerd uw doelgroep bereikt en maximaal profiteert van het bereik van Funda in Business.

Dat is eigenlijk heel logisch. Bij traditionele bedrijfsmakelaars is de courtage een percentage van de huurprijs of de koopsom. Daar doen we niet aan. Wij rekenen een vast, betaalbaar bedrag ongeacht de waarde van uw bedrijfspand.

In onze optiek is het vreemd dat de vergoeding van een bedrijfsmakelaar wordt gebaseerd op de waarde van uw bedrijfspand en niet op de toegevoegde waarde die hij levert. Het komt vaak voor dat u meer moet betalen voor een A1 locatie dan voor een C locatie. Terwijl de dienstverlening hetzelfde blijft én over het algemeen een A1 locatie makkelijker te verhuren is.

Daarnaast kunnen wij de kosten laag houden door onder andere;

  • U krijgt zelf een actieve rol. Doordat wij niet de bezichtigingen uitvoeren besparen wij veel tijd die wij daarom ook niet in rekening hoeven te brengen.
  • Wij houden de bedrijfskosten zo laag mogelijk. Wij hebben geen dure kantoren op toplocaties, maar één hoofdkantoor in Eersel. Daarnaast hebben we zoveel mogelijk processen geautomatiseerd. Hierdoor houden we alles inzichtelijk én kunnen wij onze kosten laag houden.

Benieuwd naar onze tarieven? Lees hier hoe het werkt