Garagebox verkopen op Funda in Business

Verkoop uw garagebox op alle grote aanbodsites, inclusief Funda in Business, met begeleiding van een NVM- Bedrijfsmakelaar zonder torenhoge makelaarscourtages.

4.8/5

Klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9.0 op Funda in Business

Professionele begeleiding

Onze NVM-bedrijfsmakelaars en adviseurs staan dagelijks voor u klaar en zorgen ervoor dat alles goed geregeld wordt.

Altijd op de hoogte

Zodra er nieuws is ontvangt u dat direct. Zo weet u altijd wat er speelt en kunt u snel actie ondernemen.

Bespaar duizenden euro's

Hoe groot uw pand ook is en wat deze ook waard is; wij werken altijd met vaste tarieven vanaf € 575,- excl. BTW.

VERKOPEN OP DE MANIER DIE HET BESTE BIJ U PAST

Soepel en zonder gedoe uw garagebox verkopen

Een garagebox verkopen hoeft niet ingewikkeld te zijn of lang te duren. Wij hebben een unieke, effectieve manier ontwikkeld voor het verkopen van garageboxen waarbij u zelf de bezichtigingen verzorgt. U weet immers alles van uw garagebox. Welke taken u verder zelf uitvoert, bepaalt u aan de hand van onze dienstenpakketten.

Ons uitgebreide dienstenpakket is ideaal voor de vastgoedeigenaar die graag zelf de bezichtigingen doet, maar de rest met een gerust hart aan professionals overlaat. Met onze jarenlange ervaring zorgen we voor optimale ondersteuning en het beste resultaat.

Voor de vastgoedbelegger met veel ervaring en een omvangrijke portefeuille, is ons marketing pakket een schot in de roos. Wij zorgen dat uw pand online vindbaar is via Funda in Business en andere aanbodsites, en dat alle reacties rechtstreeks in uw inbox komen.

DE ZEKERHEID VAN EEN NVM- BEDRIJFSMAKELAAR

Alles om uw garagebox te verkopen

“Als Online Bedrijfsmakelaar zetten jullie mijn pand toch alleen maar op het internet?” Dat is wat veel mensen over ons denken, maar niets is minder waar. Als één van de grootste NVM – Bedrijfsmakelaars van Nederland kunt u van ons de kwaliteit en begeleiding verwachten die u van een bedrijfsmakelaar mag verwachten. Het enige wat ons onderscheidt van andere bedrijfsmakelaars is de actieve rol van de vastgoedeigenaar en het transparante tarief.

24/7 OP DE HOOGTE VAN DE LAATSTE ONTWIKKELINGEN

"Wij laten de eigenaar niet langer aan de zijlijn wachten"

Jochem Kwinten

Oprichter & NVM- Bedrijfsmakelaar

Wij vinden het belangrijk dat u als vastgoedeigenaar op de hoogte bent van wat er speelt. Daarom zijn onze systemen zo ontworpen dat u direct een bericht ontvangt bij elke nieuwe reactie, het downloaden van een brochure, of een bezichtigingsaanvraag.  Zo staat u nooit meer aan de zijlijn te wachten.

MAXIMALE ONLINE VINDBAARHEID

Bereik alle ondernemers in de buurt én ver daarbuiten

Vroeger waren een advertentie in de lokale krant en een bord in de tuin genoeg. Vandaag de dag begint iedere zoektocht online, ook die naar een nieuwe garagebox.

Wij zorgen voor een uitgebreide advertentie op alle grote aanbodsites, inclusief Funda in Business, en koppeling in onze zoekersdatabase met meer dan 5.000 zoekers. Zo bereiken wij gegarandeerd uw volledige doelgroep.

Funda voor bedrijven pand aanmelden online

ONZE KLANTEN AAN HET WOORD

Meer dan 6.000 eigenaren gingen u voor

De Online Bedrijfsmakelaar scoort op Funda in Business gemiddeld een 9,0 én zelfs een 9,3 op prijs- kwaliteitverhouding.

4.8/5

Mevr. van Bakel

Altas 11, Amersfoort

“Prettig contact en altijd goed geholpen. Van begin tot einde goede begeleiding en ondersteuning gehad tijdens de verkoop van onze panden.”

5/5

Mevr. van Loon

Meent 50, Leerdam

“Wat een fijn bedrijf. Goed informatiepakket, afspraken snel gemaakt en goed nagekomen, telefonisch prima bereikbaar. Pand snel op Funda en snel verkocht.”

5/5

Mevr. Janssen

Van Woustraat 79, Amsterdam

“Leads werden snel opgevolgd en verliep uitstekend. Flexibele opstelling en de brochure werd moeiteloos heen en weer gestuurd net zolang tot het goed was. Netjes en volgens afspraak.”

HET GROOTSTE AANBOD VAN NEDERLAND

Een bewezen concept door heel Nederland

Sinds onze oprichting in 2014 zijn we uitgegroeid tot de bedrijfsmakelaar met het grootste aanbod op Funda in Business. En dan niet alleen in een bepaalde regio, maar door heel Nederland. Het ultieme bewijs dat onze aanpak werkt door het hele land.

STAAT UW VRAAG ER NIET TUSSEN? NEEM DAN CONTACT MET ONS OP.

Veelgestelde vragen over het verkopen van een garagebox

Hoeveel belasting u moet betalen over de winst bij het verkopen van een garagebox is sterk afhankelijk van uw eigen fiscale positie. Als de garagebox namelijk in eigendom is van een onderneming dan is de kans groot dat u boekwinst maakt. Deze boekwinst is in Nederland gewoon belast volgens de normale belastingheffingen voor bedrijven.

Als u echter de garagebox als particulier in Box 3 heeft is de winst in principe “onbelast”. De winst wordt dan toegevoegd aan uw vermogen en op die manier jaarlijks belast middels de vermogensbelasting. Hoelang dat dit nog op deze manier belast wordt is echter de vraag. De Belastingdienst is namelijk voornemens om de komende jaren het belastingstelsel grondig aan te passen. Daarom is het altijd belangrijk dat u informatie inwint over de belastingen die u moet betalen na de verkoop van een garagebox.

De btw regeling bij verkoop van uw garagebox is afhankelijk van uw eigen fiscale situatie. Mocht u bijvoorbeeld nog in de herzieningsperiode vallen dan kunt u uw opslagruimte niet verkopen zonder btw.

In dit artikel hebben wij een uitgebreide uitleg gegeven over de herzieningsperiode van btw bij de verkoop van opslagruimten. Klik hier voor meer informatie

In principe niets. De meeste kosten aan de notaris worden namelijk betaald door de koper. Het betekent echter niet dat de verkoper helemaal niets verschuldigd is aan de notaris. De koper betaalt namelijk de kosten om eigenaar te kunnen worden van het pand, zoals het inschrijven van de koopovereenkomst in het Kadaster.

Als verkoper kan het zijn dat u moet betalen voor de kosten die de notaris maakt voor het uitschrijven van de hypotheek uit het Kadaster (doorhalen/royeren), maar deze kosten liggen uiteraard wel een stuk lager dan die voor de koper.

Ja, vanuit onze bracheorganisatie hebben wij een standaard vragenlijst voor de verkoop van bedrijfsvastgoed. Deze vragenlijst krijgt u bij aanvang van de verkoop en zouden wij graag ingevuld retour willen ontvangen.

In deze vragenlijst kunt u heel veel informatie vastleggen zoals bijvoorbeeld asbest, OZB betalingen en gebreken. De vragenlijst wordt bij een uiteindelijk verkoop ook gedeeld met de koper zodat u altijd voldoet aan uw meldingsverplichting als verkoper.