U de bezichtiging, wij doen de rest!
Ons uitgebreide pakket is de beste keuze voor wie zorgeloos wil verhuren of verkopen. U doet zelf de bezichtigingen, ons team regelt de rest.
- Maak zelf als eerste kennis met potentiële kandidaten
- Volledige ondersteuning van ervaren NVM- Bedrijfsmakelaars
- Vast éénmalig tarief van € 1.250,- exclusief btw
Klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9.0 op Funda in Business
Persoonlijk bezoek
Om een goed beeld te krijgen van uw pand en uw situatie komen wij persoonlijk bij u langs voor een objectopname.
Alles goed geregeld
Van het bestemmingsplan onderzoek tot aan het opleveringsrapport, ons team zorgt ervoor dat alles vlekkeloos verloopt.
Bespaar duizenden euro's
Altijd een vast transparant tarief van € 1.250,-exclusief btw. Zo bespaart u al snel duizenden euro's aan courtage.
VOLLEDIGE BEGELEIDING VAN EEN NVM- BEDRIJFSMAKELAAR
De moderne manier om uw vastgoed te verhuren of te verkopen
Wie kent uw pand het beste en gaat uiteindelijk een overeenkomst aan met een kandidaat? Dat bent u als vastgoedeigenaar natuurlijk zelf! Daarom verzorgt u bij ons altijd zelf de bezichtigingen, terwijl wij achter de schermen alles goed voor u regelen.
- Onze NVM - Bedrijfsmakelaars begeleiden u tijdens het gehele traject.
- Uitgebreid onderzoek naar het bestemmingsplan, kadaster en overige bronnen.
- Wij leggen alles vast in de huurovereenkomsten en koopintentieverklaringen.
- Mogelijkheid tot screening van potentiële huurders en kopers voor uw pand.
BESPAAR DUIZENDEN EURO’S AAN MAKELAARSCOURTAGE
Altijd een éénmalig duidelijk tarief
De gemiddelde courtages in Nederland liggen rond de 16% van de jaarhuur of 1,5% van de verkoopprijs. In onze ogen is dat niet meer van deze tijd. Waarom zou u meer moeten betalen als uw pand toevallig meer waard is? Het werk blijft immers grotendeels hetzelfde.
Daarom hanteren wij, ongeacht de waarde van uw pand, altijd een helder tarief van
€ 1.250,- excl. BTW. Zo weet u vooraf altijd precies wat u kunt verwachten.
MEER DAN 6.000 VASTGOEDEIGENAREN GINGEN U AL VOOR
Onze opdrachtgevers aan het woord
De Online Bedrijfsmakelaar scoort op Funda in Business gemiddeld een 9,0 én zelfs een 9,3 op prijs- kwaliteitverhouding.
Dhr. Bogers
Bosweg 16, Putte
“Een uitstekende oplossing om een pand te verhuren. De volgende keer komen we zeker weer terug bij de Online Bedrijfsmakelaar. “
Dhr. van den Broek
Crommelinbaan 61 E, Cruquius
“Bij vragen was er snel antwoord en er werd goed doorgepakt bij het opstellen van het huurcontract en het opleveringsrapport.”
Dhr. Sellenraad
Nijverheidstraat 4, Maassluis
“Zeer betrouwbare partner. Komen hun afspraken na en zijn goed bereikbaar en bereid extra advies te geven indien gevraagd.”
HET PROCES
In zes stappen succesvol verhuren of verkopen
Onze service is erop gericht om snel en zonder gedoe een nieuwe huurder of koper voor uw pand te vinden. Hoe wij dat doen? Via een efficiënt en gestroomlijnd proces. Zo weet u altijd precies wat u kunt verwachten en komt u nooit voor verrassingen te staan.
STAP 1
Objectopname
De eerste stap is om elkaar wat beter te leren kennen. Dit doen we het liefst bij u op locatie om het pand direct te kunnen bekijken, maar telefonisch of via Skype is natuurlijk ook mogelijk. Tijdens dit gesprek beantwoorden we al uw vragen en leggen we alle details over uw pand uitgebreid vast. Zo kan elk lid van ons team u te alle tijde helpen.
STAP 2
Strategie & vraagprijsadvies
Als NVM-bedrijfsmakelaar hebben wij toegang tot de grootste vastgoeddatabases van Nederland. Alle bedrijfsmakelaars verwerken hun recente transacties in deze database. Op basis van deze data, gecombineerd met onze bevindingen van de objectopname, geven wij een advies over de verwachte huur- of koopopbrengst.
Hoewel u uiteindelijk de definitieve vraagprijs zelf bepaalt, helpen onze bedrijfsmakelaars en vastgoedadviseurs u met het bepalen van de beste strategie.
STAP 3
Presentatie en online publicatie
Na het vaststellen van de juiste strategie en vraagprijs, gaan wij aan de slag met het schrijven van goede teksten. Deze verwerken wij samen met de foto’s en plattegronden in een mooie brochure.
Na uw goedkeuring publiceren wij uw pand op alle grote aanbodsites én activeren wij onze zoekersdatabase. Uw taak? Het ophangen van het V-bord en de poster.
STAP 4
Bezichtiging & onderhandelen
Bij iedere reactie op uw pand krijgt u direct een melding. Zo kunt u meteen een afspraak inplannen, want de bezichtiging verzorgt u immers zelf.
Het komt vaak voor dat de eerste onderhandelingen al tijdens de bezichtiging starten. Maar wees gerust, wij staan achter de schermen klaar om u te adviseren en begeleiden. Samen zorgen we voor de beste deal voor uw pand.
STAP 5
Concepten & screening
Na een mondeling akkoord, starten wij met het opstellen van de conceptdocumenten. U ontvangt hiervoor een blanco huurovereenkomst of koopintentieverklaring. Hierin kunt u de hoofdzaken zelf invullen. Dit vereenvoudigt het verwerkingsproces én verzekert ons ervan dat u alle artikelen heeft bekeken en erover heeft nagedacht.
Indien gewenst kunnen wij via NVM en de KVK bedrijven screenen. Natuurlijk verifiëren wij altijd de tekenbevoegdheid van de tegenpartij. Zo weet u met wie u zaken doet.
STAP 6
Ondertekening & oplevering
Zodra beide partijen de concepten hebben goedgekeurd, ontvangt u van ons de definitieve documenten inclusief bijlagen. Vervolgens maakt u een afspraak met de huurder of koper voor de ondertekening.
Na de ondertekening kunt u bij verkoop de documenten doorsturen naar de notaris voor de opmaak van de akte van levering. Bij een huurovereenkomst is dit uiteraard niet nodig. Voor de sleuteloverdracht ontvangt u een uitgebreid opleveringsrapport. Dit helpt om eventuele toekomstige discussies te voorkomen.
STAAT UW VRAAG ER NIET TUSSEN? NEEM DAN CONTACT MET ONS OP.
Veelgestelde vragen
Dat is ook mogelijk. Speciaal voor ervaren vastgoed beleggers hebben wij een online basic pakket ontwikkeld. Meer informatie over dit pakket vindt u hier.
Bij een traditionele bedrijfsmakelaar betaalt u een courtagebedrag. Dat is een percentage van de uiteindelijke jaarhuur of verkoopprijs. Dit weet u pas achteraf. Bij ons betaalt u vooraf de kosten om op te starten zodat u precies weet waar u aan toe bent.
Om uw pand te kunnen verhuren of verkopen, hebben wij een aantal gegevens nodig. Denk aan bijvoorbeeld plattegronden, eigendomsbewijzen, een kopie van je legitimatiebewijs, stukken van de VvE en eventuele vergunningen van de gemeente.