230a bedrijfsruimte

Uw bedrijfsruimte verhuren of verkopen op de manier die het beste bij u past.

7 : 230a bedrijfsruimte huren of verhuren via de Online Bedrijfsmakelaar

Wilt u een bedrijfsruimte huren of verhuren? Dan krijgt u te maken met verschillende regimes die in de wet worden omschreven. Onder welk regime de bedrijfsruimte gehuurd of verhuurd wordt, is afhankelijk van wat voor soort ruimte u huurt of verhuurt. Met hulp van de Online Bedrijfsmakelaar gaat u goed voorbereid aan de slag. In de makelaardij spreken wij van een 7: 230a bedrijfsruimte als de gehuurde of verhuurde onroerende zaak niet onder het regime van een 7: 290 bedrijfsruimte óf woonruimte valt. Typische voorbeelden van een 7 : 230a bedrijfsruimte zijn fabrieken, showrooms, opslagruimte en kantoorruimte.

Gaat u aan de slag met het huren of verhuren van een 7 : 230a bedrijfsruimte? Dan staan de NVM bedrijfsmakelaars van de Online Bedrijfsmakelaar graag voor u klaar. Zo weet u zeker dat alles goed verloopt: van het onderzoek van het bestemmingsplan tot het in orde maken van het papierwerk.

Persoonlijke begeleiding door vastgoedexperts

Het verhuren of huren van een bedrijfspand dat onder het 7: 230a regime valt gaat gepaard met wat flexibelere regels. De minimale huurtermijn kunt u in overleg met de huurder of verhuurder vaststellen, en na afloop van de huurperiode wordt het contract niet automatisch verlengd. Omdat er veel vrijheid is, is het belangrijk om alle afspraken goed vast te leggen. De Online Bedrijfsmakelaar zorgt er graag voor dat deze klus op de juiste manier wordt uitgevoerd.

Of het pand dat u wilt huren of verhuren onder het 230a regime valt is afhankelijk van wat voor soort pand het is en waar het pand voor gebruikt gaat worden. Geen zorgen, want de Online Bedrijfsmakelaar is gespecialiseerd in het begeleiden van huur- en verhuurtrajecten. Het ervaren team aan NVM bedrijfsmakelaars zetten zich dagelijks in om bedrijven te helpen met het huren en verhuren van bedrijfsruimtes. Van ondersteuning bij de onderhandelingen over de contracttermijn tot het opstellen van het huurcontract: u kunt rekenen op de expertise en kennis van de Online Bedrijfsmakelaar.

MEER DAN 6.000 VASTGOEDEIGENAREN GINGEN U AL VOOR

Onze opdrachtgevers aan het woord

De Online Bedrijfsmakelaar scoort op Funda in Business gemiddeld een 9,0 én zelfs een 9,3 op prijs- kwaliteitverhouding.

4.8/5

Dhr. Bogers

Bosweg 16, Putte

“Een uitstekende oplossing om een pand te verhuren. De volgende keer komen we zeker weer terug bij de Online Bedrijfsmakelaar. “

5/5

Dhr. van den Broek

Crommelinbaan 61 E, Cruquius

“Bij vragen was er snel antwoord en er werd goed doorgepakt bij het opstellen van het huurcontract en het opleveringsrapport.”

5/5

Dhr. Sellenraad

Nijverheidstraat 4, Maassluis

“Zeer betrouwbare partner. Komen hun afspraken na en zijn goed bereikbaar en bereid extra advies te geven indien gevraagd.”

Snel huren of verhuren met behulp van een unieke strategie

De tijd van het zoeken naar beschikbare bedrijfsruimtes in de lokale krant is voorbij. Het zoekgebied waar kopers in zoeken is namelijk groter geworden en begint tegenwoordig online. Daarom is dit ook de plek waar wij aanwezig zijn. Met een unieke strategie is het vinden van  een bedrijfsruimte die voldoet aan uw verwachtingen binnen handbereik. Voor potentiële huurders schakelen wij ons netwerk in om het juiste pand te vinden.

Voor verhuurders plaatsen wij een professionele en uitgebreide advertentie op alle grote vastgoedsites, waaronder Funda in Business en NVM Business. Dit zorgt voor een grote online vinbaarheid, waardoor de kans op een geslaagde deal groter is. Om de kansen voor het vinden van een huurder of nog meer te stimuleren, maken wij ook een koppeling met onze eigen database waar potentiële huurders actief zijn. En dat allemaal voor een vaste en duidelijke prijs!

Veelgestelde vragen

Dat is eigenlijk heel logisch. Bij traditionele bedrijfsmakelaars is de courtage een percentage van de huurprijs of de koopsom. Daar doen we niet aan. Wij rekenen een vast, betaalbaar bedrag ongeacht de waarde van uw kantoorruimte.

In onze optiek is het vreemd dat de vergoeding van een bedrijfsmakelaar wordt gebaseerd op de waarde van uw kantoorruimte en niet op de toegevoegde waarde die hij levert. Het komt vaak voor dat u meer moet betalen voor een A1 locatie dan voor een C locatie. Terwijl de dienstverlening hetzelfde blijft én over het algemeen een A1 locatie makkelijker te verhuren is.

Daarnaast kunnen wij de kosten laag houden door onder andere;

  • U krijgt zelf een actieve rol. Doordat wij niet de bezichtigingen uitvoeren besparen wij veel tijd die wij daarom ook niet in rekening hoeven te brengen.
  • Wij houden de bedrijfskosten zo laag mogelijk. Wij hebben geen dure kantoren op toplocaties, maar één hoofdkantoor in Eersel. Daarnaast hebben we zoveel mogelijk processen geautomatiseerd. Hierdoor houden we alles inzichtelijk én kunnen wij onze kosten laag houden.

Benieuwd naar onze tarieven? Lees hier hoe het werkt

Er zijn geen wettelijke regels over de maximale huurprijs voor een kantoorruimte. Als verhuurder mag u iedere huurprijs vragen die u wilt. Het is aan de huurder om te bepalen of hij dit bedrag voor het huren van het kantoorruimte wil betalen. 

Het is echter wel verstandig om een realistische huurprijs te vragen als u uw kantoorruimte wilt gaan verhuren. U wilt namelijk niet een te lage huurprijs vragen, maar een te hoge huurprijs zorgt er weer voor dat u moeilijker een huurder zult vinden.

Daarom helpen wij als NVM – Bedrijfsmakelaar altijd met het bepalen van een realistische huurprijs voor uw kantoorruimte. Wij hebben namelijk toegang tot de database van de NVM. Hierin verwerken alle NVM – Bedrijfsmakelaars hun transacties. Ook bij u in de buurt. Zo hebben wij altijd vergelijkingsmateriaal en kunnen een realistische huurprijs berekenen.

Als vastgoedeigenaar kunt u niet zonder een bedrijfsmakelaar uw kantoorruimte verhuren op Funda in Business. Dit platform is namelijk van de NVM en daarom niet toegankelijk voor zelfstandige vastgoedeigenaren.

De Online Bedrijfsmakelaar biedt de oplossing. Met onze aanpak kunt u zelf uw kantoorruimte aanmelden op Funda in Business voor een éénmalig laag tarief. Aan u de keus om te bepalen of u ook nog extra begeleiding wilt van ons team op de aspecten waar u behoefte aan heeft.