Huurovereenkomst bedrijfsruimte

Ons team bestaat uit doorgewinterde vastgoedexperts. Wij weten als geen ander hoe een huurovereenkomst op de juiste manier geschreven moet worden, om problemen met de huurder op een later moment te voorkomen.

Actief betrokken als eigenaar

U doet zelf de bezichtigingen en kiest zo uw nieuwe huurder of koper. Wij begeleiden u op alle punten waar u behoefte aan heeft.

Persoonlijke begeleiding

Onze NVM-bedrijfsmakelaars en adviseurs staan dagelijks voor u klaar en zorgen ervoor dat alles goed geregeld wordt.

Maximale online vindbaarheid

Iedere zoektocht begint tegenwoordig online daarom plaatsen wij uw pand op alle grote aanbodsites zoals Funda in Business.

Eén vaste, eerlijke prijs

Hoe groot uw pand ook is en wat deze ook waard is: wij werken altijd met één vaste prijs. Zo staat u nooit voor verrassingen

Huurovereenkomst bedrijfsruimte opstellen

De huurovereenkomst voor een bedrijfsruimte is voor alle verhuurders een belangrijk aspect van het verhuurtraject. Daarom is het essentieel dat de huurovereenkomst aan de huidige wet- en regelgeving voldoet. Is dit niet het geval dan lopen zowel de huurder als verhuurder risico op problemen met bijvoorbeeld de gemeente of de belastingdienst. Voorkom risico’s door het laten maken van de huurovereenkomst bedrijfsruimte uit handen te geven aan een expert in de vastgoedbranche. 

Om uw bedrijfsruimte te kunnen verhuren heeft u een juridisch correcte huurovereenkomst nodig. Afhankelijk van wat voor soort bedrijfsruimte u verhuurt, moet de overeenkomst volgens specifieke richtlijnen opgesteld worden. Wij ondersteunen u graag tijdens het volledige verhuurproces. 

Huurovereenkomst bedrijfsruimte laten maken

Ons team bestaat uit doorgewinterde vastgoedexperts. Wij weten als geen ander hoe een huurovereenkomst op de juiste manier geschreven moet worden, om problemen met de huurder op een later moment te voorkomen. Het schrijven van dergelijke overeenkomsten vraagt om specifieke kennis en vaardigheden. Schakel daarom gerust de Online Bedrijfsmakelaar in om er zeker van te zijn dat al het papierwerk klopt. 

Wij ondersteunen u ook graag van A tot Z bij het verhuurproces. Bent u benieuwd naar wat wij kunnen doen tijdens dit proces, of bent u op zoek naar een partij die een goede huurovereenkomst voor uw bedrijfsruimte in elkaar zet?

Al 3.500+ vastgoedeigenaren gingen u al voor!

De Online Bedrijfsmakelaar scoort op Funda in Business gemiddeld een 9,0 én zelfs een 9,3 op prijs- kwaliteitverhouding.

4.8/5

Dhr. Bogers

Bosweg 16, Putte

“Een uitstekende oplossing om een pand te verhuren. De volgende keer komen we zeker weer terug bij de Online Bedrijfsmakelaar. “

5/5

Dhr. van den Broek

Crommelinbaan 61 E, Cruquius

“Bij vragen was er snel antwoord en er werd goed doorgepakt bij het opstellen van het huurcontract en het opleveringsrapport.”

4.6/5

Dhr. Sellenraad

Nijverheidstraat 4, Maassluis

“Zeer betrouwbare partner. Komen hun afspraken na en zijn goed bereikbaar en bereid extra advies te geven indien gevraagd.”

Zelf de bezichtiging uitvoeren

Wij zorgen vanaf het begin voor een goede start. Wij bereiden u graag goed voor op het verhuurtraject en zorgen voor een ijzersterke marketingstrategie. Hierdoor bieden potentiële huurder zichzelf aan, waarna u aan de slag gaat met de bezichtigingen. Het zelf uitvoeren van de bezichtigingen heeft meerder voordelen. Allereerst krijgt u de mogelijkheid om uw bedrijfsruimte op de best mogelijke manier te verkopen aan potentiële huurders. Een ander groot voordeel van het zelf begeleiden van bezichtigingen, is dat u de mogelijkheid krijgt om potentiële huurders vooraf te ontmoeten. 

Voor veel verhuurders is het prettig om potentiële huurders vooraf te ontmoeten, zodat het eerste contactmoment niet ontstaat op het moment dat de handtekeningen worden gezet. Over de kosten van onze diensten zijn wij zo duidelijk mogelijk. Op basis van uw behoeften geven wij vooraf een duidelijke prijs door, zodat u zich goed kunt voorbereiden op de kosten. Door de kosten van de makelaar zo laag mogelijk te houden, gaat het rendement over de verhuur van uw bedrijfspand op korte termijn omhoog.  

Zoek naar een huurder in uw omgeving én daarbuiten

Met onze unieke marketingstrategie is het mogelijk om een zeer grote doelgroep op de hoogte te brengen van de beschikbaarheid van uw bedrijfsruimte. Het is via de Online Bedrijfsmakelaar mogelijk om een volledige advertentie te laten maken, maar het is ook mogelijk om delen van het verhuurproces over te nemen. Zo kunt u bijvoorbeeld zelf voor de foto’s zorgen, en dan zorgen wij voor een mooie omschrijving en de publicatie op websites als Funda in Business en NVM Business. 

Als klant houd u de touwtjes in handen tijdens het verhuurproces. Wij betrekken u actief bij het proces en u bepaalt zelf op welke momenten u onze hulp nodig heeft. Wilt u de bezichtigingen bijvoorbeeld zelf aanpakken, dan gaan wij aan de slag met de contractuele zaken rondom het verhuurproces. Zo zorgen wij er samen voor dat uw pand snel verhuurt is aan een betrouwbare huurder én weet u zeker dat het volledige verhuurproces op de juiste manier verloopt. 

funda voor bedrijven

Veelgestelde vragen

Dat is eigenlijk heel logisch. Bij traditionele bedrijfsmakelaars is de courtage een percentage van de huurprijs of de koopsom. Daar doen we niet aan. Wij rekenen een vast, betaalbaar bedrag ongeacht de waarde van uw kantoorruimte.

In onze optiek is het vreemd dat de vergoeding van een bedrijfsmakelaar wordt gebaseerd op de waarde van uw kantoorruimte en niet op de toegevoegde waarde die hij levert. Het komt vaak voor dat u meer moet betalen voor een A1 locatie dan voor een C locatie. Terwijl de dienstverlening hetzelfde blijft én over het algemeen een A1 locatie makkelijker te verhuren is.

Daarnaast kunnen wij de kosten laag houden door onder andere;

  • U krijgt zelf een actieve rol. Doordat wij niet de bezichtigingen uitvoeren besparen wij veel tijd die wij daarom ook niet in rekening hoeven te brengen.
  • Wij houden de bedrijfskosten zo laag mogelijk. Wij hebben geen dure kantoren op toplocaties, maar één hoofdkantoor in Eersel. Daarnaast hebben we zoveel mogelijk processen geautomatiseerd. Hierdoor houden we alles inzichtelijk én kunnen wij onze kosten laag houden.

Benieuwd naar onze tarieven? Lees hier hoe het werkt

Er zijn geen wettelijke regels over de maximale huurprijs voor een kantoorruimte. Als verhuurder mag u iedere huurprijs vragen die u wilt. Het is aan de huurder om te bepalen of hij dit bedrag voor het huren van het kantoorruimte wil betalen. 

Het is echter wel verstandig om een realistische huurprijs te vragen als u uw kantoorruimte wilt gaan verhuren. U wilt namelijk niet een te lage huurprijs vragen, maar een te hoge huurprijs zorgt er weer voor dat u moeilijker een huurder zult vinden.

Daarom helpen wij als NVM – Bedrijfsmakelaar altijd met het bepalen van een realistische huurprijs voor uw kantoorruimte. Wij hebben namelijk toegang tot de database van de NVM. Hierin verwerken alle NVM – Bedrijfsmakelaars hun transacties. Ook bij u in de buurt. Zo hebben wij altijd vergelijkingsmateriaal en kunnen een realistische huurprijs berekenen.

Als vastgoedeigenaar kunt u niet zonder een bedrijfsmakelaar uw kantoorruimte verhuren op Funda in Business. Dit platform is namelijk van de NVM en daarom niet toegankelijk voor zelfstandige vastgoedeigenaren.

De Online Bedrijfsmakelaar biedt de oplossing. Met onze aanpak kunt u zelf uw kantoorruimte aanmelden op Funda in Business voor een éénmalig laag tarief. Aan u de keus om te bepalen of u ook nog extra begeleiding wilt van ons team op de aspecten waar u behoefte aan heeft. 

Meer informatie over de mogelijkheden?