Funda kantoorruimte

Kantoorruimte verhuren of verkopen op de manier die het beste bij u past.
Actief betrokken als eigenaar

U doet zelf de bezichtigingen en kiest zo uw nieuwe huurder of koper. Wij begeleiden u op alle punten waar u behoefte aan heeft.

Persoonlijke begeleiding

Onze NVM-bedrijfsmakelaars en adviseurs staan dagelijks voor u klaar en zorgen ervoor dat alles goed geregeld wordt.

Maximale online vindbaarheid

Iedere zoektocht begint tegenwoordig online daarom plaatsen wij uw pand op alle grote aanbodsites zoals Funda in Business.

Eén vaste, eerlijke prijs

Hoe groot uw pand ook is en wat deze ook waard is: wij werken altijd met één vaste prijs. Zo staat u nooit voor verrassingen

Kantoorruimte aanmelden op Funda in Business vanaf € 575,-

Wilt u op Funda kantoorruimte publiceren, dan bent u hier aan het juiste adres. Met onze unieke marketingstrategie is het namelijk mogelijk om binnen korte tijd een zeer grote doelgroep te bereiken. Zo stromen de kandidaten binnen en kunt u snel beginnen met de bezichtigingen. Als u de bezichtigingen begeleid, dan doen wij de rest! 

Ons team heeft door jarenlange ervaring een slimme strategie ontwikkeld waarmee uw kantoorruimte goed zichtbaar is op Funda in Business. Wij ondersteunen u ook graag bij alle andere aspecten van het traject. Zo weet u zeker dat alles goed geregeld is: van onderzoeken tot het papierwerk. 

Funda kantoorruimte publiceren voor maximaal bereik van uw doelgroep

Met een publicatie op Funda bereikt u niet alleen de mensen die rondom de kantoorruimte wonen. U bereikt landelijk alle ondernemers én particulieren die op zoek zijn naar een nieuwe kantoorruimte. Dit zorgt ervoor dat kandidaten zich sneller aanbieden, waardoor de verkoop of verhuur van uw kantoorruimte snel in gang gezet kan worden. 

De online vindbaarheid van uw kantoorruimte is belangrijk, omdat bedrijven hun zoektocht naar een nieuwe kantoorruimte tegenwoordig online starten. Dit is namelijk een laagdrempelige manier om snel veel informatie in te winnen, en een uitgebreide publicatie helpt daarbij. U kunt er daarom voor kiezen om de tekst voor uw advertentie zelf aan te leveren, maar het is ook mogelijk om de advertentie door ons te laten schrijven. Zo zorgen wij samen voor een professionele advertentie waarmee geschikte huurders en kopers sneller worden aangetrokken. 

funda voor bedrijven

MEER DAN 6.000 EIGENAREN GINGEN U AL VOOR

Onze klanten aan het woord

De Online Bedrijfsmakelaar scoort op Funda in Business gemiddeld een 9,0 én zelfs een 9,3 op prijs- kwaliteitverhouding.

4.6/5

Dhr. Feyen

Data 7, Coevorden

“Het prettige contact in combinatie met de gesprekken door ons met kopers heeft voor een mooi resultaat gezorgd. De geadviseerde verkoopprijs bleek de juiste. Absoluut een aanrader.”

5/5

Mevr. Kaya

Veenlustpassage 8, Veendam

“We zijn zeer tevreden over de Online Bedrijfsmakelaar! In korte tijd ons beleggingspand voor een mooi bedrag verkocht. Zeer nette mensen met verstand van zaken. Altijd telefonisch bereikbaar.”

4.8/5

Dhr. Flemming

Televisiestraat 286, Den Haag

“Het ging perfect, communicatie was veel beter dan bij een normale bedrijfsmakelaar. Altijd terugbellen. Hulp bij koopintentieverklaring, niets was teveel om vragen te beantwoorden. “

Zelf de bezichtigingen plannen

Door de bezichtigingen zelf te plannen, krijgt u als vastgoedeigenaar alle kans om kennis te maken met potentiële kopers of huurders. Dit zorgt ervoor dat u een beter beeld heeft van welke koper of huurder uiteindelijk in uw pand beland. Zo heeft u de touwtjes in handen, maar sturen wij bij op de momenten dat u hulp nodig heeft. Wij geloven bovendien dat u de aangewezen persoon bent om uw kantoorruimte aan geïnteresseerden te introduceren, omdat u de meeste kennis heeft van het pand, de omgeving en specificaties. 

Over de kosten van onze diensten scheppen wij graag zo snel mogelijk duidelijkheid. Kiest u ervoor om alleen gebruik te maken van een plaatsing op Funda in Business via de Online Bedrijfsmakelaar? Dan betaalt u een vaste, lage prijs van € 575,- excl. btw.

Uw kantoorruimte op Funda plaatsen

Het plaatsen van uw kantoorruimte zorgt overduidelijk voor veel publiciteit, maar hierna begint het echte werk pas. Na de bezichtigingen doorloopt u, afhankelijk van uw doelen, specifieke stappen. Voor het verhuren van een kantoorruimte zijn er namelijk andere aandachtspunten dan voor de verkoop van een kantoorruimte. Geen zorgen, want als u geen ervaring heeft met het verkopen of verhuren van kantoorruimtes, dan staan onze experts graag tijdens het volledige traject voor u klaar. 

Gezamenlijk brengen onze vastgoedexperts jarenlange ervaring mee, waardoor zij u goed kunnen begeleiden tijdens elk verkoop- of verhuurtraject. Als u de bezichtigingen overneemt, dan doen wij de rest! Van het doen van relevante onderzoeken tot het in orde brengen van het papierwerk, waaronder het koopcontract of huurcontract. Bij de Online Bedrijfmakelaar staat u centraal en heeft u de touwtjes in handen. Wij zijn er enkel om sturing te geven op de momenten dat u dat nodig heeft. Bent u benieuwd naar hoe onze experts u kunnen helpen bij het verkopen of verhuren van uw kantoorruimte via Funda?

Veelgestelde vragen over Funda kantoorruimte

Dat is eigenlijk heel logisch. Bij traditionele bedrijfsmakelaars is de courtage een percentage van de huurprijs of de koopsom. Daar doen we niet aan. Wij rekenen een vast, betaalbaar bedrag ongeacht de waarde van uw kantoorruimte.

In onze optiek is het vreemd dat de vergoeding van een bedrijfsmakelaar wordt gebaseerd op de waarde van uw kantoorruimte en niet op de toegevoegde waarde die hij levert. Het komt vaak voor dat u meer moet betalen voor een A1 locatie dan voor een C locatie. Terwijl de dienstverlening hetzelfde blijft én over het algemeen een A1 locatie makkelijker te verhuren is.

Daarnaast kunnen wij de kosten laag houden door onder andere;

  • U krijgt zelf een actieve rol. Doordat wij niet de bezichtigingen uitvoeren besparen wij veel tijd die wij daarom ook niet in rekening hoeven te brengen.
  • Wij houden de bedrijfskosten zo laag mogelijk. Wij hebben geen dure kantoren op toplocaties, maar één hoofdkantoor in Eersel. Daarnaast hebben we zoveel mogelijk processen geautomatiseerd. Hierdoor houden we alles inzichtelijk én kunnen wij onze kosten laag houden.

Benieuwd naar onze tarieven? Lees hier hoe het werkt

Er zijn geen wettelijke regels over de maximale huurprijs voor een kantoorruimte. Als verhuurder mag u iedere huurprijs vragen die u wilt. Het is aan de huurder om te bepalen of hij dit bedrag voor het huren van het kantoorruimte wil betalen. 

Het is echter wel verstandig om een realistische huurprijs te vragen als u uw kantoorruimte wilt gaan verhuren. U wilt namelijk niet een te lage huurprijs vragen, maar een te hoge huurprijs zorgt er weer voor dat u moeilijker een huurder zult vinden.

Daarom helpen wij als NVM – Bedrijfsmakelaar altijd met het bepalen van een realistische huurprijs voor uw kantoorruimte. Wij hebben namelijk toegang tot de database van de NVM. Hierin verwerken alle NVM – Bedrijfsmakelaars hun transacties. Ook bij u in de buurt. Zo hebben wij altijd vergelijkingsmateriaal en kunnen een realistische huurprijs berekenen.

Als vastgoedeigenaar kunt u niet zonder een bedrijfsmakelaar uw kantoorruimte verhuren op Funda in Business. Dit platform is namelijk van de NVM en daarom niet toegankelijk voor zelfstandige vastgoedeigenaren.

De Online Bedrijfsmakelaar biedt de oplossing. Met onze aanpak kunt u zelf uw kantoorruimte aanmelden op Funda in Business voor een éénmalig laag tarief. Aan u de keus om te bepalen of u ook nog extra begeleiding wilt van ons team op de aspecten waar u behoefte aan heeft.