Energielabel winkelpand

Voor de verkoop of verhuur van een winkelpand is het in de meeste gevallen verplicht om een energielabel aan te vragen. Wij helpen u hier graag mee.

Energielabel voor de verkoop of verhuur van uw winkelpand

Voor de verkoop of verhuur van een winkelpand is het altijd vereist om een energielabel winkelpand aan te vragen. Aan de hand van dit energielabel kunnen potentiële kopers en huurders inschatten wat de gemiddelde onderhoudskosten van het pand gaan worden. Hierop staat ook informatie over hoe de panden energiezuiniger gemaakt kunnen worden, wat voor de nieuwe eigenaar van het pand van grote waarde is.

Verkoop of verhuur uw winkelpand via de Online Bedrijfsmakelaar, en wij zorgen ervoor dat alles van A tot Z geregeld is. Van de voorbereidingen op de verhuur of verkoop tot het aanvragen van het energielabel winkelpand: u kunt rekenen op de expertise van de Online Bedrijfsmakelaar. 

Vraag het energielabel winkelpand direct aan

Voor een volledige advertentie op websites als Funda in Business, heeft u het energielabel nodig. De informatie over het energielabel is wettelijke verplicht én kan de kans op een snelle verkoop of verhuur vergroten. Daarom is het verstandig om het energielabel direct aan te vragen. Over de marketingstrategie voor de verkoop of verhuur van uw winkelpand hoeft u zich geen zorgen te maken. Met onze unieke strategie is het namelijk eenvoudiger om een grote doelgroep op de hoogte te stellen van de beschikbaarheid van uw winkelpand.

Ons team staat graag tijdens alle fases van het verhuur- of verkooptraject van uw winkelpand voor u klaar. Hierdoor weet u zeker dat alles tijdens het verhuur- of verkooptraject goed verloopt. Wij zorgen ervoor dat alles contractueel en juridisch gezien in orde is, maar het is ook mogelijk om het verkopen of verhuren van uw winkelpand zelf aan te pakken. Kortom: bij de Online Bedrijfsmakelaar staan uw behoeften als klant centraal en heeft u als opdrachtgever altijd de touwtjes in handen.

MEER DAN 6.000 EIGENAREN GINGEN U AL VOOR

Onze klanten aan het woord

De Online Bedrijfsmakelaar scoort op Funda in Business gemiddeld een 9,0 én zelfs een 9,3 op prijs- kwaliteitverhouding.

4.6/5

Dhr. Feyen

Data 7, Coevorden

“Het prettige contact in combinatie met de gesprekken door ons met kopers heeft voor een mooi resultaat gezorgd. De geadviseerde verkoopprijs bleek de juiste. Absoluut een aanrader.”

5/5

Mevr. Kaya

Veenlustpassage 8, Veendam

“We zijn zeer tevreden over de Online Bedrijfsmakelaar! In korte tijd ons beleggingspand voor een mooi bedrag verkocht. Zeer nette mensen met verstand van zaken. Altijd telefonisch bereikbaar.”

4.8/5

Dhr. Flemming

Televisiestraat 286, Den Haag

“Het ging perfect, communicatie was veel beter dan bij een normale bedrijfsmakelaar. Altijd terugbellen. Hulp bij koopintentieverklaring, niets was teveel om vragen te beantwoorden. “

NVM-kwaliteit voor een duidelijke prijs

Voor het verkopen of verhuren van een winkelpand brengt de makelaar courtage en opstartkosten in rekening. Deze kosten zijn gebaseerd op de jaarlijkse huur of koopprijs en deze percentages kunnen flink oplopen. Aan een verkoopmakelaar betaald u gemiddeld 1,75% en aan een verhuurmakelaar 17% van de jaarhuur. Omdat het om aanzienlijke bedragen gaat, zijn veel mensen op zoek naar een partner die kwaliteit levert voor een duidelijke en transparante prijs. 

Wij vinden duidelijkheid en eerlijk erg belangrijk. Daarom werken wij bij de Online Bedrijfsmakelaar niet met courtages of opstartkosten. In plaats daarvan scheppen wij duidelijkheid over onze prijzen met pakketten. Afhankelijk van uw behoeften en verwachtingen maken wij een op maat gemaakte, vaste prijs zodat de kosten vooraf duidelijk zijn en u niet voor onverwachte kosten komt te staan. Zo kunt u gerust beginnen met het verkoop- of verhuurtraject van uw winkelpand.

Veelgestelde vragen

Dat is eigenlijk heel logisch. Bij traditionele bedrijfsmakelaars is de courtage een percentage van de huurprijs of de koopsom. Daar doen we niet aan. Wij rekenen een vast, betaalbaar bedrag ongeacht de waarde van uw kantoorruimte.

In onze optiek is het vreemd dat de vergoeding van een bedrijfsmakelaar wordt gebaseerd op de waarde van uw kantoorruimte en niet op de toegevoegde waarde die hij levert. Het komt vaak voor dat u meer moet betalen voor een A1 locatie dan voor een C locatie. Terwijl de dienstverlening hetzelfde blijft én over het algemeen een A1 locatie makkelijker te verhuren is.

Daarnaast kunnen wij de kosten laag houden door onder andere;

  • U krijgt zelf een actieve rol. Doordat wij niet de bezichtigingen uitvoeren besparen wij veel tijd die wij daarom ook niet in rekening hoeven te brengen.
  • Wij houden de bedrijfskosten zo laag mogelijk. Wij hebben geen dure kantoren op toplocaties, maar één hoofdkantoor in Eersel. Daarnaast hebben we zoveel mogelijk processen geautomatiseerd. Hierdoor houden we alles inzichtelijk én kunnen wij onze kosten laag houden.

Benieuwd naar onze tarieven? Lees hier hoe het werkt

Er zijn geen wettelijke regels over de maximale huurprijs voor een kantoorruimte. Als verhuurder mag u iedere huurprijs vragen die u wilt. Het is aan de huurder om te bepalen of hij dit bedrag voor het huren van het kantoorruimte wil betalen. 

Het is echter wel verstandig om een realistische huurprijs te vragen als u uw kantoorruimte wilt gaan verhuren. U wilt namelijk niet een te lage huurprijs vragen, maar een te hoge huurprijs zorgt er weer voor dat u moeilijker een huurder zult vinden.

Daarom helpen wij als NVM – Bedrijfsmakelaar altijd met het bepalen van een realistische huurprijs voor uw kantoorruimte. Wij hebben namelijk toegang tot de database van de NVM. Hierin verwerken alle NVM – Bedrijfsmakelaars hun transacties. Ook bij u in de buurt. Zo hebben wij altijd vergelijkingsmateriaal en kunnen een realistische huurprijs berekenen.

Als vastgoedeigenaar kunt u niet zonder een bedrijfsmakelaar uw kantoorruimte verhuren op Funda in Business. Dit platform is namelijk van de NVM en daarom niet toegankelijk voor zelfstandige vastgoedeigenaren.

De Online Bedrijfsmakelaar biedt de oplossing. Met onze aanpak kunt u zelf uw kantoorruimte aanmelden op Funda in Business voor een éénmalig laag tarief. Aan u de keus om te bepalen of u ook nog extra begeleiding wilt van ons team op de aspecten waar u behoefte aan heeft.